Nyheter

Har du bredband som lägger av?

Vi har fått rapporter från medlemmar att Internet slutar fungerar emellanåt.


Om du får problem behöver du göra följande

  1. Ring Bredband2 på telefon 0770-811 000 (Helgfria vardagar: 09:00 – 18:00 och Helger: 10:00 – 14:00)
    Övrig tid kan du felanmäla här
  2. Om du har en dator som du kan koppla direkt till nätverksuttaget i din lägenhet, så underlättar det felsökningen, men det är inget krav när du ringer in.

 

Bakgrund
Idag hade vi ett långt samtal med Bredband2 för att försöka reda ut saken. De har tittat i sin loggar och kan konstatera att enskilda uttag har tappat koppling emellanåt.
Det är alltså inte att Internet gått ner i hela fastigheten, vilket vi själva har konstaterat. Bredband2 behöver därför felanmälningar och prata med er personligen för att kunna hitta felet.

Tack er hjälp!

Nyheter

Quick links